Mjera Ulaganja u vinarije i marketing vina

Ciljevi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina su povećanje proizvodnje kvalitetnih vina i povećanje konkurentnosti proizvođača kroz modernizaciju proizvodnje vina, te kroz nova ulaganja u infrastrukturu vinarija i prerađivačkih kapaciteta, a sve u cilju smanjenja troškova proizvodnje uzimajući u obzir zahtjeve iz područja sigurnosti hrane i visokih ekoloških standarda u procesu proizvodnje.

Nacionalni program pomoći sektoru vina za radoblje od 2019. do 2023.

Zakon o vinu (NN 32/19)

Pravilnik o provedbi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblju od 2019. do 2023. godine (NN 21/201921/2020)

Natječaj i izmjene Natječaja za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina iz od 28. veljače i 3. travnja 2020. godine

Pravilnik o provedbi mjere Investicija u vinarije i marketing vina iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (NN 49/1523/1673/17,  39/18)

Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje 2019-2023. za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina u 2019. godini

Vezani dokumenti

Ulaganje u vinarije i marketing vina_2019_obrasci
ARHIVA_2018
Pregled korisnika_Ulaganja u vinarije i marketing vina 15.1.2020.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Korištenjem stranice www.apprrr.hr pristajete na uporabu kolačića (eng. cookies). Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, ali neke njezine funkcionalnosti Vam neće biti dostupne.
X
X