Mjera Promidžba na tržištima trećih zemalja

Osnovni cilj mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja je povećanje promidžbe hrvatskih vina na tržištima trećih zemalja, a time i povećanje prodaje hrvatskih vina na tim tržištima. Mjera uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potrošnje hrvatskih vina. Promidžba na tržištima trećih zemalja odnosi se na vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s naznakom sorte vinove loze proizvedene u Hrvatskoj.

Nacionalni program pomoći sektoru vina za radoblje od 2019. do 2023.

Zakon o vinu (NN 32/19)

Pravilnik o provedbi mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023. (NN 16/19)

Pravilnik o provedbi mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (NN 37/1549/15NN 40/17,  39/18)

Vezani dokumenti

Obrasci za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja 

Pregled korisnika_Promidžba na tržistima trećih zemalja 25.8.2020.

ARHIVA Promidžba na tržištima trećih zemalja

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Korištenjem stranice www.apprrr.hr pristajete na uporabu kolačića (eng. cookies). Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, ali neke njezine funkcionalnosti Vam neće biti dostupne.
X
X